This website works best with JavaScript enabled

 

 

2.jpg

Обслужваме клиенти от цялата страна

Поддръжка на компресор на въздушно окачване AMK, WABCO, HITACHI, Continental

Собственик сте на автомобил с въздушно окачване, но той променя нивото си твърде бавно и/или 40A бушон гори често и/или компресорът се чува като измъчено виещ вълк ;)... Понякога проблемът се крие в дехидратора. Частта от компресора, която отговаря за извличане на влагата от компресирания въздух. Този процес се извършва с помощта на гранули, които поемат влагата и не й позволяват тя да се настани във възглавниците, въздушните линии, клапанното тяло и резервоарите. Влагата би причинала въжда и тотална повреда на клапанното тяло, висока опастност от ефектно спукване на възглавницата, заради доста по-високото пиково налягане на въздух и вода/влага и не на последно място ослабване на здравината на резервоара за въздух (въпреки че той е алуминиев).


Гранулите могат да увеличат обема си до 10 пъти, след което са просто "топченца" пълни с вода, приличащи на рибено масло. По-лошото е, че те са поставени в затворен обем, който не си променя размерите. Когато гранулите се наситят на влага, ограничават значително потока на въздух и натоварват електромотора (ефектът е подобен на запушен катализатор или DPF).
Наличието на влага, там където не й е мястото винаги поврежда компонентите!



 

 

Телефони 

Станислав Цончев
Call +359887260560
Управител

Петя Димитрова
Call +359879215389
Мениджър клиенти

Facebook  

Обслужваме клиенти от цялата страна

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440