Това е една тема, в която всички си мислим, че сме много вещи и е толкова банална в настъпващите летни месеци. В същност са създадени „народни митове“, които са твърде грешни и човек може да се осакати, заради собствената си глупост или пък незнание!
Съдържание
I. Къде най-често можем да намерим изпускане на налягане (boost leak)? 3
1. Гумен тройник на дросел клапа (# 078133356T) 3
2. Байпас клапани и маркучите към тях 3
3. Контрол на налягането на турбините (сиви силиконови маркучи) 3
II. Как да се спасим от течовете на масло и неприятната миризма на пушещо горяло масло от изпускателните колектори?
Маслото в автоматичната скоростна кутия, рекламирано от много производители на автомобили като "LIFETIME" - доживотна употреба, НЕ бива да бъде смятано за такова!
Препоръчва се смяна на 8г или 80-100хил км.
Прилагаме копие на едно от многото ОФИЦИАЛНИ писма на ZF до всички дистрибутори!Основни теми в него:
BMW Е60 530D - истинска история от живота:
Делничен ден, рано сутрин, тръгвате за работа. Минавате около 3км и Ви светва червена лампа за акумулатор...започва да стяга воланът (няма хидравлика). След около 8мин чакане на колега, автомобилът изгасва. При опит за палене завърта 2-3 пъти и край - няма никой.
На пазара съществуват стотици марки за антифриз, но това което е важно за тях е стандартът/спецификацията, която покриват. Най-често използваните спецификации са, тези които започват с буквата „G“, а именно:
Странно но факт е липсата на автоматични фарове по подразбиране дори във върховата версията Turbo от моделите 955, 957 до 2010г.
За целта в зависимост от оборудването са необходими ключ за светлини от VW Touareg с нарисуван тунел на 12ч или такъв от Cayenne с AUTO, също на 12ч. Допълнително ще се нуждаете и от сензор за
Поради честите нападки от клиенти и колеги, бихме желали да изложим малко факти относно машинната смяна на масло в автоматична скоростна кутия (АСК) без значение от нейния принцип на работа.
"...смяната на маслото в АСК с машина, чупи кутията, заради свръхналягане..." ТОТАЛНИ ГЛУПОСТИ!
Много интересен начин да оплюеш световно призната технология от ZF, MAHLE, BOSCH и др., които произвеждат половината части и технологии по всички коли в целия свят.
P0016 е код на грешка, означаваща липса на синхронизация между разпределителния вал на дясната глава и коляновия.
Чрез диагностика можем да видим какво е отклонението на всеки един всмукателен вал спрямо коляновия. Стойност която показва как моторният блок вижда нещата. Тук може да бъде направена преценка,
Станислав Цончев |
Петя Димитрова Call +359 88 787 1330 Мениджър клиенти |